Çaycuma Belediyesi oluşturduğu WhatsApp üzerinden 7/24hizmet hattı oluşturdu.
Çaycuma Belediyesi etkin belediyecilik hizmeti için yeni bir sistem daha oluşturdu. Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, WhatsApp üzerinden oluşturdukları bir hatla, 7 gün 24 saat, sorunların belediyeye iletilebileceğini, acil sorunlara günün hangi saatinde olursa olsun anında müdahale edileceğini açıkladı. Tüm ihbarların mutlaka yanıtlanacağını açıklayan Kantarcı “Tüm amacımız, vatandaşlarımızın sorunlarını en hızlı şekilde çözüp, en doğru hizmeti vermektir” dedi. “Çek, gönder, çözelim” sloganıyla oluşturulan hattın numarası, 0 549 761 01 96 olarak açıklandı.
ERİŞİLEBİLİRLİĞİ EN ÜST DÜZEYE ÇIKARACAĞIZ
Oluşturulan WhatsApp hattıyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Başkan Kantarcı, “Vatandaşın sorunlarını çözmek kadar, hız da de önemli. İletişimin olanaklarından yararlanarak hızımızı artırmayı, belediyemizin erişilebilirliğini en üst düzeye çıkarmayı amaçlıyoruz. Oluşturduğumuz hatla 7 gün, 24 saat vatandaşımızın hizmetindeyiz. İhbar hattına gelen şikâyetler, en hızlı şekilde ilgili birime yönlendiriliyor, acil durumlarda günün hangi saatinde olursa anında müdahale ediliyor. Tüm ihbarlara mutlaka yanıt verilip, soruna en kısa sürede müdahale sağlanıyor. Bu hatla, hizmetlerimiz vatandaşlarımızın denetimine de açık hale geliyor. Sorunu çözülmeyen vatandaş geri dönüş yaptığında, gecikmenin nedeni izah edilip, sorun daha üst birimlere bildiriliyor. Teknolojik imkânlardan yararlanarak vatandaşlarımıza daha hızlı hizmet vermeye devam edeceğiz” dedi.