Haberler

ODTÜ Kentsel Tasarım Stüdyosu’nda Filyos Vadisi ve Çaycuma

Belediye Başkanımız Bülent Kantarcı, Belediye Meclis Üyemiz Fuat Kalaycı ve İmar Şehircilik Müdürümüz Mehmet Dada ile birlikte Orta Doğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) Mimarlık Fakültesinin Şehir ve Bölge Planlama Bölümü ile birlikte düzenlediği Kentsel Tasarım Programı Stüdyosu kapsamında, yüksek lisans öğrencilerinin hazırladığı fikir projelerinin final jürisine katıldı. ODTÜ Kentsel Tasarım Stüdyosu’nda Filyos Vadisi ve Çaycuma’nın kuzey bölgesinde yer alan alanlarla ilgili geliştirilen projeleri büyük dikkatle izleyen Başkan Kantarcı, ufuk açıcı bulduğu çalışmalarından dolayı öğrencileri kutladı. Stüdyo Hocaları Prof. Dr. Müge Akkar Ercan ve Dr. Burak Özdöver’e böyle bir çalışmayı yürüttüklerinden dolayı teşekkür de eden Başkan Kantarcı, sunumların ardından yine Mimarlık Fakültesi öğrencilerinin Zonguldak’taki Üzülmez Kültür Vadisi için hazırladığı fikir projeleri sergisini de gezdi.